خودرو

مشخصات وانت میتسوبیشی ترایتون

میتسوبیشی ترایتون (Triton)

نسل جدید وانت و پیک آپ میتسوبیشی ترایتون-نمای داخل با الهام از مدل کانسپت GR-HEV از نو طراحی شده است. وانتی که از سال 2005 و به مدت 9 سال تولید می‌شد، مجدداً با سبکی که کمتر به وانت‌ها می‌ماند در بازار حاضر خواهد شد.

نسل دوم میتسوبیشی ترایتون-نمای داخل (Triton) با خطوط پیچیده و طراحی اسپرت بدنه، که معمولاً کمتر در وانت‌های تجاری استفاده می‌شود، همراه با یک جلوپنجره کرومی ضخیم، چراغهای LED و عجیب و غریب کاملاً کشیده، جلب توجه می‌کند. در حالی که سایر اجزای طراحی آن معمولی‌تر بوده و یادآور شورولت کلرادو و نیسان ناوارا می‌باشد.

علاوه بر طراحی خاص، میتسوبیشی روی عملکرد و راحتی فضای کابین نیز تمرکز ویژه ای داشته است. میتسوبیشی، فضای داخلی این وانت را از نظر وسعت و راحتی جزو برترین‌های این کلاس می‌داند. کابین این خودرو نسبتاً ساده اما شیک است و بیشتر یادآور خودروهای شاسی‌بلند می‌باشد. صندلی‌ها نیز قابل تنظیم و راحت می‌باشند. یک سیستم سرگرمی با نمایشگر بزرگ 7 اینچی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. همچنین به لطف بهینه‌سازی سیستم تعلیق و استفاده از مواد عایق صدا و ارتعاش، میزان لرزش و سروصدای کابین نیز کاهش یافته است. بنابراین سواری این خودرو همراه با آسایش و آرامش بیشتری خواهد بود.

پیشرانه در نظر گرفته شده برای ترایتون، یک موتور 2.4 لیتری جدید توربودیزلی با تکنولوژی MIVEC است. این موتور از بدنه و سرسیلندر آلومینیومی، توربوشارژر با هندسه متغیر VGT و نسبت تراکم 15.5:1 سود می‌برد. قدرت تولیدی این پیشرانه 181 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن 430 نیتون متر می‌باشد.

موتورهای قدیمی تر 2.5 لیتری توربو دیزل هم در دو نسخه 128 اسبی 240 نیوتن متری و 178 اسبی 400 نیوتن متری قابل انتخاب می‌باشند. پیشرانه بنزینی 2.4 لیتری درنظرگرفته شده برای ترایتون، با تنفس طبیعی می‌تواند 128 اسب بخار و 194 نیوتن متر قدرت و تورک تولید کند.

البته در بازار کشورهای مختلف، انتخاب پیشرانه نیز محدود می‌باشد. گیربکس در نظر گرفته شده هم 5 یا شش سرعته دستی و یا 5 سرعته خودکار می‌باشد.

آن چیزی که به طور سنتی از یک وانت انتظار می‌رود، قابلیت اطمینان و توانایی بالای عملکردی آن است. به عنوان مثال شعاع چرخش 5.9 متری، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش ASTC و سیستم کمک به پایداری تریلر TSA می‌توانند از ویژگی‌های بارز این وانت میتسوبیشی باشند.

ولید و فروش میتسوبیشی ترایتون-نمای داخل در تایلند آغاز شده و به 150 کشور جهان صادر می‌گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hits: 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *