بیمه

آموزش قدم به قدم استفاده از بیمه بدنه

آموزش-قدم-به-قدم-استفاده-از-بیمه-بدنه

آموزش قدم به قدم استفاده از بیمه بدنه

بیمه بدنه یکی از بیمه های مهم و پر کاربرد خودرو می باشد که به همین دلیل ما در این مقاله به بررسی کامل بیمه بدنه ماشین پرداخته‌ایم.

بیمه بدنه (Vehicle Insurance) از جمله خدماتی است که شرکت های بیمه به صاحبان خودرو ارائه می دهند تا در هنگام تصادفات، خسارت های وارده بر خودرو را پوشش دهند. مانند سایر بیمه ها، راننده ابتدا باید مبلغی را به حساب بیمه واریز کند تا بتواند ماشین خود را مشمول بیمه بدنه کند. برای اینکه بدانید شرایط استفاده از بیمه بدنه چگونه است، ما به آموزش قدم به قدم استفاده از “بیمه بدنه” پرداخته ایم تا شما را با این فرآیند آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

در جریان چند روز ابتدایی چرخه قاعدگی، سطح هورمون‌هایی مانند استروژن و پروژسترون پایین است. این موضوع باعث خشک و مصنوعی به نظر رسیدن پوست شده و چین و چروک‌ها نیز محسوس‌تر از قبل دیده می‌شوند. مرطوب کردن و آبرسانی پوست بهترین راهکار برای کمک به پوست جهت عبور از این چند روز حساس است.

در جریان هفته نخست از سیکل عادت ماهیانه، هورمون استرژون که برای پوست ضروری است در سطح پایینی قرار داشته و علاوه بر شستشو و رطوبت رسانی معمولی، پوست شما نیازمند مراقبت‌های بیشتری است. اگر مشکلات پوستی و تاثیر قاعدگی بر پوست شما بیشتر از حد معمول بود بهتر است به یک متخصص پوست مراجعه کنید.

بیمه بدنه ماشین چیست

بیمه بدنه از جمله خدماتی است که شرکت بیمه در ازای اخذ مبلغی مشخص، خسارت های وارده به خودرو را پوشش می دهد. در واقع، فرد بیمه کننده باید مبلغ مشخصی را به صورت دوره‌ای به شرکت بیمه پرداخت کند که این مبلغ با توجه به عوامل مختلفی محاسبه و تعیین می شود.

به طور معمول اعتبار بیمه بدنه یکساله می باشد، که فرد یا افرادی که نام آن ها در بیمه نامه ذکر شده، می توانند از مزیت های این نوع بیمه استفاده کنند.

بیمه بدنه چه حوادثی را پوشش می دهد

خسارت هایی را که معمولاً شرکت های بیمه آن را پوشش می دهند، عبارتند از:

  • آتش سوزی
  • سرقت کلی خودرو و سرقت لوازم و قطعات
  • خسارت های باتری ماشین و لاستیک ماشین
  • حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، و…
  • شکسته شدن شیشه خودرو
  • خسارت های وارده شده به دلیل جابجایی و نقل و انتقال خودرو
  • آسیب دیدگی خودرو به دلیل پاشیده شدن مواد شیمیایی مانند رنگ، اسید و….
  • خسارت به بدنه خودرو ناشی از کشیده شدن میخ یا سایر اشیای نوک تیز
  • حمل مواد منفجره (فقط برای خودروهایی که وظیفه‌ی حمل و نقل این مواد منفجره را دارند)
    لازم به ذکر است که شرکت های بیمه، پوشش های مختلفی را ارائه می دهند که بهتر است برای اطلاع دقیق از اینکه چه خدماتی را به شما ارائه می دهند، از شرکت بیمه انتخابی خود پرس و جو کنید.

Hits: 20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *